​Førfødselstræning

Vores førfødselshold er holdtræning for dig, der er gravid og samtidig vil træne korrekt og med omtanke.

En graviditet er en fantastisk rejse, men det er samtidig en rejse, hvor kroppen ændrer sig markant og er under stor belastning. På dette hold lægges der vægt på træning, der henvender sig til gravide i alle faser af graviditeten. Træningen er tilrettelagt med henblik på forbedret stabilitet og styrke, som vil gavne dig før, under og efter fødslen.

I sammenhæng med stabilitetstræningen, vil der også blive lagt vægt på træning af bækkenbunden og de delte mavemuskler. Hver gang afsluttes med grundig udstrækning og afspænding.​

Undervejs i forløbet vil vi også komme omkring praktisk fødselsforberedelse. Dette vil bl.a. indeholde gode teknikker ifht, smertelindring, gode fødestillinger, håndtering af veer, åndedrætsteknikker etc.

Der vil ligeledes blive lagt vægt på det sociale på holdet, således at dem der har lyst, kan få en tilknytning til hinanden og forhåbentlig kan få glæde af hinanden under barslen.

Træningen er fordelt over 8 gange af en times varighed.

Enkelte forløb vil strække sig over færre gange.

PRIS: Se under det enkelte hold nedenfor

Der er mulighed for tilskud fra “Sygeforsikringen danmark”.​